گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

زیارت اربعین

جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ
چند وقتی است که دلهره ی زیارت اربعین دارم.
ظاهرا کارا داره جور میشه.. تنها جایی که گیر داره.. خودم هستم..
نمیدونم قسمتم میشه یا نه  ...
اتفاقات جالب و قابل تاملی تا امروز در مورد این سفر برام افتاده...
...
اگر توفیق شد و اربعین کربلا را درک کردم حتما خواهم نوشت...
اللهم ارزقنا زیارت الحسین(ع)
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۹/۱۵
  • ۳۸۴ نمایش
  • حسن صالحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی