گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

معرفی کتاب

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۰۰ ق.ظ
دقیقا در دانشگاه تا کنون 179 واحد از مجموع 228 واحد پاس کرده ام.
یک توصیه دوستانه به کسانی که میخواهند در مدیریت مطالعاتی را شروع کنند و با خواندن کتاب ، اطلاعات مدیریتی بدست آورند.

برای شروع از کتابهای استاد گرانقدر جناب دکتر علی رضائیان اصلا استفاده نکنید. 
نه مبانی سازمان ، نه رفتار سازمانی، نه اصول مدیریت، نه تجزیه و تحیلیل سیستمها و نه ...

من خودم به دلیل اجبار درسی مجبور شدم این کتابها را بخوانم که اگر راه برگشت داشتم حتما رشته ام را عوض میکردم..
اما اگر میخواهید با زبان شیرین و دوست داشتنی مدیریت را بشناسید ( البته در حد آشنایی اولیه) حتما کتاب مدیریت عمومی دکتر الوانی را مطالعه کنید.
من اخیرا چند فصل از این کتاب را خواندم.. واقعا عالیه...

پی نوشت: بنده حقیر اصلا در جایگاهی نیستم که کتابهای استاد رضائیان را نقد علمی کنم. اصلا...
سخنم صرفا راجع به ثقیل بودن قلم ایشان است که به نظرم یکی  از علل آن هم قوت علمی بسیار بالای آن میباشد.
گفتم که سوء تفاهم نشود..


  • موافقین ۲ مخالفین ۱
  • ۹۱/۱۰/۱۷
  • ۱۰۸۱ نمایش
  • حسن صالحی

نظرات (۱۱)

  • سعید مشکدار
  • آقا مهرداد خلایق هر چه لایق!
    آدم خوب نیست همیشه خودشو یه جوری نشون بده که انگار بیشتر از بقیه می فهمه!


  • خرمی نیا
  • سلام
    متاسفانه هرکی هم میخواد بگه خیلی مدیریت حالیمه از این مجموعه کتابها دفاع میکنه..!!!
  • مهرداد حیدری
  • تویی که مطالعاتت در حد بچه های ورودی جدید دانشگاهه حق نداری راجع به استاد رضااییان نظر بدی
    کتاب مدیرت از نگاه فرق دکتر موریس زا خوندی یا کتاب زندگی با مدیریت دکتر عفری یا کتاب مدیریت در پهنای زمان دکتر راشد؟
    بخوت تا بفهمی کتاب خوب چه شاخصه هایی باید داشته باشد
    پاسخ:
    سلام
    از اینکه به ما سر میزنی ممنون
    و از اینکه رگ مدیریتی ات برجسته شده و داغ کردی هم خوشحالم
    اما ...
    به پی نوشت توجه کن..
  • دهخدا(لغت نامه)
  • گورا: موجودی است که با تاگور دشمنی دیرینه دارد، اما در ظاهر کنار او لبخند می زند و از پشت خنجر می زند، حرکات او عجیب بوده و اصلا قابل پیش بینی نیست؛ عضلات او به قدری بزرگ است که گوشی تلفن در دستان او ناپدید می شود.
    با عرض معذرت، گورا یعنی چی؟
  • حمیدرضا محمدی
  • سلام
    ان شاالله کتاب های دیگر را هم معرفی کنی فقط همین اولی و آخریش نباشه
    موفق باشی
    سلام حسن
    دیشب خواب تیلور رو دیدم
    توخواب بهم گفت که به علی رضاییان بگو که دست از نوشتن برداره
    هر کلمه ای که می نویسه تن من تو گور می لرزه
  • بهزاد افتخاری
  • سلام حسن خوبی؟ من هم کاملا با نظر گورا موافقم

  • نادر رحیمی
  • سلام حسن خوبی؟

    دلم برات تنگ شده

    یعنی کتاب های دکتر رضاییان به درد نمی خوره؟

     

    سلام

    کتاب خوبیه من که خیلی استفاده کردم

     

  • الکساندر ویس
  • سلام پسرم

    کتاب های رابینز رو هم اگه وقت کردی بخون.

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی