گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

خادمین شهدای هویزه

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ق.ظ
یادش بخیر عید دو یا سه سال پیش رفته بودم هویزه .
تجربه ی منحصر به فردی بود. نه روز در شرایطی شبیه بهشت زندگی کردم. به عنوان خادم رفته بودم . از طرف دانشگاه.
پستم این بود که دم در مسیر تردد آقایون را از خانومها جدا میکردم. از صبح تا شب و از شب تا صبح کنار شهدا بودیم. واقعا فضای معنوی و دوستداشتنی بود.
اونجا همه با هم مهربون بودن. اونجا همه دنبال این بودن که بیشتر و سخت تر کارکن تا زائرای شهدا راحتتر باشن. لباس خاکی، دور از هیاهوی دنیا ، کنار آدمهایی که با خدا سر و سری دارند.. کنار آدمهایی که کمتر گناه میکنند...
بعد اونسال هنوز قسمت نشده که دوباره برای خادمی برم هویزه...
شاید اون اخلاص و صفای اونموقع را از دست داده باشم.. ایشالا دوباره قسمت بشه...


(قبلا هم این عکس را جای دیگه گذاشتم)



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۱/۱۰
  • ۱۸۸۰ نمایش
  • حسن صالحی

نظرات (۱۴)

  • پایگاه مضمار
  • سلام حسن جان
    یاد باد آن روزگاران یاد باد
    ...........
    ....
    ..
  • شهروندی از فسا
  • سلام حسن. چطوریو؟

    سلام.
    منتظر مطلب جدیدت هستم.یا حق
  • شهروندی از فسا
  • سلام حسنو نمی شه وبلاگتو آبدیتیو بکنیو؟
    سلام ،انشا الله سال دیگه با خانمتون مشرف شوید هویزه...
  • حمید رضا صادقی
  • سلام بر حسن

    انشاالله قسمتمان شود مسجد النبی خادم باشیم.
    امیدوارم همیشه سلامت باشی
    پاسخ:
    شما؟

  • سید محمد حسین بدیعی خمسه فرد
  • تف به ریا....
    پاسخ:
    لایک!
  • سید محمد حسین هاشمی گلپایگانی
  • یادش به خیر
    اون سال کار ما که خیلی سنگین بود....
    پاسخ:
    آره . عکساشو دارم . طفلکیا خیلی زحمت کشیدید... قبول باشه.!!!
  • شهروندی از فسا
  • من با اینکه وحید رو نمی شناسم ولی او نباید بدون دلیل و مدرک به کسی تهمتیو می زد.

    با سلام. واقعا نمی دونم چرا عده ای به اسم بنده برای برادر بزرگوارمان آقای صالحی نظر می گذارند. همین امر باعث می شه که آقای وحید فکر کنه بنده حقیر این نظرات رو گذاشته ام. خواهشمند است این کارهای غیر اخلاقی رو کنار بگذارید و واقعا با شجاعت به اسم خودتون نظراتتون رو بگذارید.

    با تشکر

    سلام

    تمام نظرات متعلق به جناب آلکساندر یارمحمدی می باشد.

  • شهروندی از فسا
  • سلام  منم خیلی دوست دارم امسال برم هویزه ایو برام دعا کن با هم بریم.

    با سلام.

    اولا مگه تو بهشت رو دیدی که می گی اونجا شبیه بهشت بود؟!!

    ثانیا اگه منم مسیر تردد خانم ها رو از آقایون جدا می کردم خیلی بهم خوش می گذشت...

    ثالثا تو از کجا می دونی که اون موقع اخلاص داشتی که حالا اونو از دست داده باشی؟!!

    پاسخ:
    واقعا سوالات چالش برانگیزیه!!!!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی