گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

کوهنوردی

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۴۷ ب.ظ

وقتی به خودم مراجعه میکنم میبینم  اصلا به آثار باستانی علاقه ای ندارم....

فقط با گردش در طبیعت حال میکنم... خیلی ... خیلی...

کوه ... دریا... جنگل... کویر...

واقعا رفتن به هر یک از اینها اوج لذت را داره...

چند تاشو تجربه کردم .. یکی از یکی بهتر ..

مثلا...

(غار دانیال سلمان شهر)


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۱/۰۹/۳۰
  • ۱۱۹۳ نمایش
  • حسن صالحی

نظرات (۵)

اتفقا سوال منم بود
بحث غیب کردنه ؟
اون دستی که پشتته به کجا ختم میشه ؟
پاسخ:
حاج آقا شما کجا ؟ اینجا کجا؟

پیشنهاد می کنم حجم عکسهایی که داخل وبلاگ میذاری رو کم کن تا سرعت وبلاگت بالاتر بره.

دوستدارت م م

  • محمدمهدی سمنون
  • خسته نباشی جوون...البته من با این سابقه ای که از شما دیدم بعیده به هم چین جاهای سختی پا بذاری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    عکسشو گذاشتم که حرف و حدیثی نباشه !!!
  • آقای زنگی
  • ماشاالله اعتماد به نفس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی