گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

مهمترین اتفاق زندگی

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۰۷ ب.ظ

السلام علیک ایتها الصدیقه الشهیده

امشب شب شهادت بی بی فاطمه زهرا سلام الله علیهاست.

چند وقتی نتوانستم وبلاگ را بنویسم . معذرت

در این فاصله مهمترین اتفاق زندگیم رقم خورد و من ازدواج کردم..

روز میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها اولین روز زندگی متاهلی من بود..

یادم هست که فروردین امسال یه مطلب در همینجا نوشتم که : احتمالا امسال سال ازدواج من خواهد بود.. همینطور هم شد..

در دوره مجردی اعتقاد داشتم که زندگی بعد از ازدواج معنا پیدا میکند و زندگی مجردی صرفا مقدمه ایست برای متاهلی... الان بر آن اعتقادم  بیشتر باور پیدا کردم..

همه ی تلاش و دغدغه ام این بود که ازدواجم و همسرم مورد پسند خدا باشد.. و به تبع آن مورد پسند اهل بیت علیهم السلام

لذا از صفر تا صد کار را به خودشان واگذار کردم..

این شد که خودشان برایم همسری بسیار بسیار شایسته پیدا کردند و مرا سر سفره عقد نشاندند..(اگر چه من لیاقت نداشتم ولی آنها بسیار کریم اند و بنده نوازی کردند..)

خدا را صد هزار مرتبه شکر..

خدا کند که قدر این نعمت گرانبها را بدانم...

برای همه رفقا و دوستان از صمیم قلب آرزوی عاقبت به خیری و سعادت دارم..



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۲/۲۳
  • ۸۷۴ نمایش
  • حسن صالحی

نظرات (۱۰)

تو روحت یارمحمدی...

خجالت بکش.

  • امیر یوسفی مقدم
  • بسم الله..
    وسلام..
    شیرینی که نخوردیم حسن جان... اما مبارکت باشه دادا..
    انشاءالله به پای هم پیر شید....سپید بخت شید.. پدر مادر هشت تا بچه بچید......
    راستی زن ذلیل نباید میشدی...حیف...
    یاعلی
  • دکتر ولیان
  • سلام رفقا
    بنده همین الآن رسما اعلام می کنم که تمام  کامنت هایی که فقط به اسم (دکتر ولیان) ثبت می شن دیدن کنید و بقیه کامنت ها از جانب بنده نبوده و نیستند. خواهشمند است اخلاق رو رعایت کنید.

    سلام حسن جون

    عرض تبریک مجدد.

    اون کامنتی که به نام "دکتر ولیان" ثبت شده، بنده ننوشتم. دوستانی که به بنده و جنابعالی لطف دارند، شیرین کاری کردند.(شاید کار فنچ باشه)

    التماس دعا.

    حداقل انتقاد پذیر باشید ؟؟
    چرا نظرمو از صفحتون پاک کردید.....

    سلام عزیزم
    ان شاء الله مبارک باشه.
    پیامبر اعظم(ص): چقدر بیچاره است مردی که زن ندارد!
    پاسخ:
    واقعا همینگونه است.
  • محمد حسن بشری موحد
  • الحمدلله
    مبارک باشه
    پاسخ:
    ممنونم
    ایشالا قسمت شما بشه.
    انشالله که خوش بخت بشین
    زیر سایه اهل بیت 

    یا علی
    پاسخ:
    متشکرم
    ایشالا سلامت باشید
    زیر سایه اهل بیت
  • کریم ابراهیمی
  • مبارک انشاالله
    پاسخ:
    ممنونم آقا کریم..
    ایشالا عروسی بچه هات...
  • دکتر ولیان
  • چرا منو عقدت دعوت نکردی عوضی آشغال... می مردی می گفتی؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی