گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

هیأت

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۱۰ ق.ظ

خیلی دلم میخواهد راجع به هیأتمان پستی بگذارم..

همه چیز از نمایشگاه طرح اسوه سال 84 شروع شد..

من و محمد پورمتقی و حسین لطفی با آقا مسعودی در غرفه ی واحد مقاومت بسیج مدرسه هدایت ...

یکی از بازدید کنندگان به آقا مسعودی گفت : شما که همچین جمع خوبی در بچه های مدرستون دارید چه خوبه که این جمع را خارج از مدرسه هم حفظ کنید.. جلسات ماهانه داشته باشید ... از این جور حرفا..

جرقه ی تاسیس هیات زده شد...

در همان نمازخانه ی ساختمان نمایشگاه جلسه گذاشتیم ... من ، حسین لطفی، محمد، علی مددی، مجید نژاد... 

هیات را به نام آقا صاحب الزمان (عج) تاسیس کردیم..

محرم نزدیک بود. در مدرسه کرمانشاهی هم به ما پیوست . او از بقیه مشتاق تر بود.. خودش مداحی میکرد.. خونشون را در اختیار هیات گذاشت و خلاصه خیلی پیگیری و کمک کرد.. خدا خیرش بده..

از طریق محمد پور متقی ، سید جلال ساجدی (که آن زمان در مدرسه هدایت نبود) به ما اضافه شد..

محرم سال اول ..

فقط سه شب ؛ خونه کرمانشاهی ؛ مداحی خودش و یکی از رفیقاش که اسمشو یادم رفته..؛ جمعیت حداکثر ده نفر، پذیرایی ساندویچ

اونسال به دلیل اینکه پدر مهدی پور به رحمت خدا رفت نتونستیم بیشتر مراسم بگیریم... درگیر مراسمات ایشون شدیم.

.....

از اون روزا حدود 7 سال گذشته ... 

تقریبا میشه گفت در این 7 سال همه بچه های دوره خودمون در دبیرستان ؛ کم و بیش در هیات شرکت کردند و توانستیم جمعمان را به بهترین نحو ، زیر بیرق محبت اهل بیت دور هم نگه داریم...

....

امروز هیاتمان به لطف خدا و محبت اهل بیت  بهتر از گذشته برپاست..

اگر از من بپرسند: علت موفقیت هیاتمان چیست؟ 

خواهم گفت: اخلاص ؛ اخلاص؛ اخلاص

...

دیشب ... شب شهادت پیامبر(ص) و امام مجتبی(ع) مراسم داشتیم...

سخنران:حاج آقا محمدی 

مداح:محمد حسن بشری

منزل جناب سلیمانیان


نمیدونم چرا؟ ولی من که خیلی صفا کردم... یکی از بهترین جلسات هیاتمون بود... خدا را شکر ... خدا را شکر... خدا را شکر...


این را هم بگم که ... 

اصل زحمت هیات به دوش سیدحمیدرضا صحفی است...

دمش گرم..

بعد از اون کار هیات را حسن و محمد و روح الله و فیاضی انجام میدن... خدا از اونها هم قبول کند..

...

خدایا اعمال ما را مورد پسند خودت قرار بده...

خدایا نعمت محبت اهل بیت را لحظه ای از ما نگیر..

  • موافقین ۱ مخالفین ۱
  • ۹۱/۱۰/۲۲
  • ۱۱۸۲ نمایش
  • حسن صالحی

نظرات (۱۳)

جناب صالحی بسیار زیبا نوشتید.
خدا قبول کنه از شما ودیگر دوستان این زحمات رو که برای زنده نگه داشتن مکتب اهل بیت ع  میکشید
سلام
از مطلبی که درباره هیئت نوشته بودی استفاده کردم.وقتی امام حسین مبنای کار و اساس تشکیل گروه و حلقه های دوستانه قرار بگیره آثار و برکات زیادی برای فرد و گروه داره.انشاءالله  خدا همیشه هیئتتون و جمعتون رو حفظ کنه.
خیلی قشنگ بود! خیلی وقتا وقتی می خواستم به بچه های دانشگاه مون از هیئت مون بگم، می گفتم یه خیمه داریم و توش حال می کنیم! این که چرا اینقدر هیئت مون رو دوست داریم، رمز و رازهایی داره که خیلی ساده ان! خیلی قشنگن و خیلی هم مگو نیستن!
حسن جون! نوشته ات عاشقانه بود! عاشقانه ها که همیشه یه جور نیستن! :-)
پاسخ:
با نظرت خیلی حال کردم.
سلام خوبی ردیفی انصافا خیلی لذت بردم وبلاگ زیبایی داری حسن جان.
در rasadkhaneh.blog هم لینک شدی لطفا در لینکت نام وبلاگم "رصدخانه" را بگذار متشکرم
بچه های قم و ...

پاسخ:
چشم

  • رضا بنی‌اسد
  • سلام
    موفق باشید
  • محمد حسن بشری موحد
  • مثل یک چشم به هم زدن عمر میگذره!
    فکر می کنم هیات زود تر از اون موقع ایجاد شده.
    اطلاعاتتون رو کامل بفرمایید.
  • حمید صادقی
  • سلام
    واقعا از مطالب وبلاگ شما استفاده میکنم آقای صالحی!
    لطفا وقت وبلاگتونو بیشتر کنید!!!
    پاسخ:
    چشم !
    الگوی من برای وبلاگ نویسی شما هستی..
  • کوچیک همه شما شریفیان
  • بچه جدا دلم واسه همتون خیلی تنگ شده

    یه خواهش عاجزانه دارم واسم دعا کنید

    این جرقه هیئت و تا حالا چند نفر مدعی اش بودن و حالا می بینم شما هم از مدعیان این جرقه شدید .
  • رضا بنی‌اسد
  • در پاسخ به نوشته زیر
    با سلام خدمت استاد محترم.
    تا آنجایی که من میدانم وبلاگ فضایی مجازیست که کاملا براساس صلاحدید مدیر آن باید به روز رسانی و مدیریت شود..
    مواردی که شما اجبار کرده اید برای وبلاگ ، شاید اصلا نیاز نباشد..
    مثلا اصلا نیاز نباشد که من ویدئویی را برای دانلود قرار دهم...
    این چه وبلاگی است که من خودم اختیار آن را ندارم..
    شاید اصلا کسی نخواهد مطالب مدیریتی قرار بدهد... خود من به شخصه نمیخواهم شخصیت دانشگاهی ام را با این شخصیت وبلاگ نویسم مخلوط کنم..
    اگر هم مطالب مدیریتی بگذارم ، فقط برای کسب نمره خواهد بود...
    به هر حال اجرای موارد بالا اگرچه برای ارزیابی شما در توانایی ما برای وبلاگ نویسی لازم است اما به نوعی نقض غرض وبلاگ است..
    نمیدانم راه چاره چیست.

    سلام
    هرطور که دوست دارید بلاگتان را مدیریت کنید. برای جنابعالی هم  فقط نمره ورقه امتحان ملاک ارزیابی است.
    پاسخ:
    با سلام مجدد.
    فقط این را بگویم که توقع تعامل بیشتری داشتم.
  • خرمی نیا
  • مطلب جالبی بود
    ما که این شبها قسمتمون نبود از این سفره بهره مند شیم...
    التماس دعا
    khesh mikonam heiat ro rasaneish nakonid

    be khosoos in ke etelaatetoon daghigh nist

    albat khoda ro shokr ke ke kheili ham daghigh nist

    in ik khahesh doostane bood mitoone ejabat nashe
    پاسخ:
    ای کاش نامتون را میدونستم.
    منظور شما از اینکه" اطلاعاتت دقیق نیست" چیه؟

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی