گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

سفر اصفهان

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۱، ۰۳:۱۷ ب.ظ
تقریبا میتونم بگم بهترین تفریح برای من سفر است. سفر را هم با خانواده دوست دارم و هم با رفقا .. هر کدومش صفای خودشو داره..
این عکس برای سفر اصفهان  اسفند سال 90 است. رفته بودیم برای عروسی یکی از بچه ها ... خیلی خیلی خوش گذشت... شاید بهترین سفر من بوده باشه...
(به ترتیب از راست ایستاده : محمد مجیدی ، وحید اسدی، سعید کاشانیان، محمد رضا بختیاری ، خودم
به ترتیب از راست نشسته : روح الله صباحی ، محمد حسن سلیمانیان ، سید حمید رضا حسینی، محمد رضا شرعی ، سید محمدرضا مرتضوی)

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۱/۰۹/۳۰
  • ۶۳۸ نمایش
  • حسن صالحی

نظرات (۳)

  • حسین پرویزی
  • می بینم که هنوزم که هنوزه رفقا جمعشون جمعه
    جای ما خالی!
    پاسخ:
    خودتو برسون به جمع..
    حداقل هیات بیا..
  • محمد حسن بشری موحد
  • عکس شهدا رم این جور دقیق اسم نویسی نمی کنن
  • حمیدرضا محمدی
  • سلام حسن جان
    ایده فوق العاده ای است چرا که ما ماموریم به چرخیدن در زمین و عبرت گیری از آن پس بگرد که خوب داری می گردی!!!!
    البته مواظب باش سرت گیج نره ها !!!!
    وبلاگ خوبی داری انشاالله بتوانی مدام به روزش کنی نه مثل خیلی های دیگه چند روز اول تاسیس وبلاگشان فقط مطلب بگذارند و دیگر هیچ.
    دعا فرمایید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی