گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

بهار زندگی

سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۲۳ ب.ظ

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین

خدا رو شکر که زنده ماندم و یک محرم دیگر را دیدم...

واقعا این ماه محرم و سوگواری حضرت ارباب از الطاف بزرگ خدا بر ما بندگان است که قدرش را نمیفهمیم...

برای من که دقیقا مثل بهار زندگی است...

در طول سال هر چه کارنامه ام سیاه میشود و معنویتم و ارزشم سیر نزولی دارد ، در محرم احساس میکنم که به طرز فوق العاده ای معنویت دوباره در من اوج میگیرد... باذن ارباب...

دوباره فرصتی می یابم برای خوب بودن...

زندگی خزان زده ی ما، هر سال بهار را در محرم تجربه میکند...

اگر محرم نبود... اگر نوکری نبود...ارزشی نداشتم... باذن الله

الحمدلله



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۸/۱۴
  • ۴۳۶ نمایش
  • حسن صالحی

نظرات (۱)

  • امیر یوسفی مقدم
  • بسم الله..
    و سلام...
    با احترام دعوتی به شرط شیرین..
    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی