گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

حالم خوب است.

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۲۶ ب.ظ

این روزها حالم خیلی بهتر از قبل است.


عمر ما به سرعت میگذرد... انگار همین دیروز بود که دانشگاه قبول شده بودم...الان 5 سال از آن روز میگذرد.. 5 سال از بهترین سالهای عمرم...

معتقدم هر چند وقت یکبار آدمها باید تجدید نظری در نوع زندگیشان بکنند. باید طوری زندگی کنیم که اگر همین لحظه خواستیم همه چیز را بگذاریم و برویم حسرت نخوریم..

زندگی منم مثل همه آدما (کم و بیش) در ارتباطم با بقیه تعریف میشه. دانشگاه ، دوستان، خانواده و ...

نشستم همه اینها رو بررسی کردم...

سهم دیگران در ساختن شخصیت من و شکل دادن رفتار من خیلی زیاد است... به نظر خودم این یه نکته منفیه...

آدم اول باید خودشو بشناسه .. هدفشو بشناسه.. بعد براساس اون رابطه اش را با دیگران تعریف کنه.. این موضوع حتی در امر ازدواج هم صادقه...

خلاصه نتیجه بررسی ها این شد که باید رابطه ام را با بعضی اشخاص تقویت کنم و با بعضی دیگه کمرنگ...

تا حالا بعضا کسایی رو تحویل گرفتم که اصلا لیاقتشو نداشتن ... و شاید کسایی رو از خودم روندم که واقعا خیرخواه من بودن..


....

دیشب چند صفحه نهج البلاغه خوندم..

ما چقدر کوته نگریم ...درست مثل یک کودک که فکر میکنه همین چارتا اسباب بازی که دور و برشه همه ی دنیاست.

در این عالم چه خبرست ؟!! و ما دنبال چه هستیم!

پررنگ ترین سفارش امام در این چند صفحه: توجه به آخرت و بی اعتنایی به دنیا...

امان از من که همه هم و غمم دنیا شده ...

اصلا این روزا هرکی غیر از این باشه مسخره اش میکنن...

خدایا ببخش..






  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۶/۲۹
  • ۵۶۰ نمایش
  • حسن صالحی

نظرات (۳)

سلام ولی من اصلا حالم خوب نیست.
دنیا بد نیست،نعمات دنیایی بد نیستن
دل بستگی به دنیاس که بده و امام نهی کرده،
مشکل ما اینه که هی میگیم پول بده،دنیا بده و......
اما نمی تونیم  زندگی حضرت خدیجه(س)را تفسیر کنیم،و ایضا امام صادق(ع) 

آقا دنیا خوبه به شرطی که بریزیش به پای ارباب،جوونی پول جان سر همه فدای ارباب بشه ان شاالله

حسن جون بوی محرم میاد............................
بوی سیب.............

یا علی
پاسخ:
چه خوب کردی که اومدی سید جون!
منم کاملا با شما موافقم.
خدا توفیق درک محرم بهمون بده...

سلام
احسنت به تو.
التماس دعا.یاحق

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی