گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

ماه رمضان

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۲ ق.ظ


چهار روز از ماه رمضان گذشت.

کلافه ام!

روزها که هیچ کاری نمیتونم بکنم ... از گرسنگی

شبها هم هیچ کاری نمیتونم بکنم... از پرخوری

دلم میخواد یه خورده از معنویت این ماه رو درک کنم... اما نمیشه!

....

بیش از این حرفی نیست!

التماس دعا





  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۴/۲۳
  • ۶۹۸ نمایش
  • حسن صالحی

نظرات (۱۳)

  • سعید مشکدار
  • این ا.س کی هست؟

    این ح.ن کی هست ؟

    می شه بیشتر راجع بهشون توضیح بدی حسن جان

    پاسخ:
    ار آقای رهگذر1001 بپرس!

    با سلام.

    به نظر من توی وبلاگ جای این حرف ها نیست.

    خواهش می کنم رفقا با سعه صدر با مسائل مواجه بشن و مسائل رو درون گفتمانی حل کنند.

    با آرزوی توفقق و سرافرازی

    دوست کوچکتان رضا

    پاسخ:
    من واقعا شیفته ی این رفتار بزرگوارانه شما هستم .

    سلام آقای صالحی

    چرا به بچه های کلاس گفتید که آرضایی نمرات رو در سایت وارد کرده؟

    واقعا شرم داره

    سریعا خودتون رو به آقای افشار معرفی کنید.

    پاسخ:
    به تو ربطی نداره!

  • شهروندی از فسا
  • سلام حسن چیطوری؟

    رهگذر کی هست؟ کجا هست؟

    بورس بازی چی هست؟ کجا هست؟

  • الکساندر ویس
  • سلام حسن جان.

    این محمد که آقای رهگذر عاشقشه کیه؟

  • دکتر گورابی
  • سلام به رفقا

    با این که بنده آقای رهگذر رو نمی شناسم ولی یه توصیه بهش می کنم. اگه خدایی نکرده گفته های مدیر وبلاگ حقیقت داشته باشه واقعا برای این برادر عزیز متاسفم. تو این دنیای مدرن دیگه جایی برای عیاشی نمونده.

     

    در ضمن رضا داره اعتراف میکنه.....
    داره از کثافت کاری هاش با خودت میگه.....!!

    واقعا که!؟ بی شرم وحیا!!؟

    رضا درکت میکنم .... در واقع تنها کسی که من تو این دانشگاه باهاش احساس همدردی می کنم تویی....  باید یه تدابیری نسبت به حسن واسه اتاق آیندمون داشته باشیم نظرت؟

    قربانت.
    به نام دوست...
    درود

    محمدجان! دوستت دارم زیاد...

    تنها کسی که ازش بدم میاد تویی حسن .........عاششششقتم!!

    در ضمن به تو ربطی نداره
    وحید این حسن چی میگه!! یعنی در واقع چی هست؟! کار به جایی رسیده که تو حسن رو تایید میکنی وامصیبتا!!!!
    منم دوست دارم وحید دعامون کن
    1001
  • وحید فرهمند
  • سلام/
    قابل توجه دوست عزیزمون رهگذر 1001(که هیچ کدوممون نمیدونیم کیه)
    ورود به فضای مجازی و کار تو این فضا و نوشتن دل نوشته و این چیزا از بورس بازی که صبح تا ظهر تو سایت مفید باشیم بهتره.
    البته اونم دنیایی داره ها.منظورم اینه که اینم خوبه.
    دوست داریم.دعامون کن.
    پاسخ:
    کاشکی فقط بورس بود!
    یا جشن تولد اینه! یا سالگرد ازدواج اون!
    یا تو این اتاق ! یا تو اون اتاق!
    مشغول کارایی که از گفتنش معذورم!
    سلام سلام
    خستمون کردی با این وبلاگ
    حیف این وقتت نیس آقاپسر...
    به جای اینکه بشینی این مزخرفا رو به روز کنی ...... بچسب به خدا وقتشم پیدا میشه
    دلم هوس ارده شیره کرده، (قابل توجه وحید) انصافا یه کم از قم واسمون بیار(قابل توجه رضا)
    یه شبم قرار بذار مهمون من بریم شام!! آخه شرمندمون کردی بس شام مهمونت بودیم....... هانی نو چطوره!!؟؟

    راستی از همین جا به وحید و رضا هم سلام میرسونم... دوستون دارم همتونو...التماس دعا موقع سحر و افطار.... یاعلی
    رهگذر=1001
    پاسخ:
    آقای 1001
    دوستان چطورن!
    اقای ا.س و ح.ن
    سلام برسونین!
    یا علی آقاجون !
    از تو منحرف تر سراغ ندارم... به من توصیه توحیدی میکنی!!؟؟؟
    راستی چرا سراغی از محمد نمیگیری؟
    فقط وحید و رضا رو دوست داری؟
    ای وای ؟
    توف به این دنیا....
  • وحید فرهمند
  • سلام حسن جان.
    می بینی هر کی از رفاقت یه چیزی رو می بینه.رضا فقط چای و هندونه رو دیده...
    حاجی...حاجی ترابی خیلی باحاله...
    یه نکته:
    کمتر بخور،بیشتر عبادت کن...
    التماس دعا
    یاحق

    سلام حسن چطوری؟

    خوبی؟

    سلام حسن خوبی؟

    ان شاء الله به زودی میایم دانشگاه و باز با رفقا دور هم هندوانه و چایی می خوریم.

    ولی قول بده دیگه سال بعد اون تراب بی شخصیت با ما چایی نخوره آخه زیاد می گه حاجی.

    پاسخ:
    حاژی ترابی باید باشه!!
    قوی تر از گذشته !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی