گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

سالگرد ارتحال امام

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۲ ب.ظ

دیروز 14 خرداد ، سالگرد ارتحال امام خمینی بود.

چند نکته:

من خودم خیلی کم با شخصیت امام آشنا بودم.. در تعطیلات نوروز جلد 21 صحیفه امام را مطالعه کردم.. یه کمی از ابعاد عمیق این شخصیت را شناختم...

واقعا شخصیتی فوق العاده است.. از او سخنانش ، نسیم انبیا را استشمام کردم....

تازه فهمیدم چرا مردم انقلاب کردن.. چرا حاضر بودن جانشون را برای این مرد تقدیم کنن....

یک انقلابی تمام عیار... مرد خدا...

واقعا به جز خدا هیچ چیز دیگر در نظرش بزرگ نیست...

....

 دیروز در مراسم سالگرد در مرقد مطهر شرکت کردم:

چند نکته:

1. معتقدم هر چند وقت یکبار باید سیدم را از نزدیک ببینم. دیدن این چهره نورانی مایه قوت قلب، اعتماد به نفس و آرامش است..

2. سید را میستایم که با تمام ناملایمات و سختی ها ، هنوز چقدر انقلابی مانده است... خلف صالح روح خدا...

3. به لطف دوستان تونسته بودیم  از مسیر مسئولین وارد جایگاه مراسم شویم، در مسیر خیلی از مسئولین را دیدم.. مساله ای توجهم را جلب کرد  اینکه چرا باید این مسئولین که در حکومت جمهوری اسلامی به لطف مردم به  این جایگاه رسیده اند، از مردم جدا باشند.. هر کدام با یک ماشین شیشه دودی و چند ماشین اسکورت از عقب و جلو... این کار نه با مبانی اسلامی سازگار است و نه اینگونه از مردم فاصله گرفتن سزاوار این مردم است..

4. البته بودند مسئولینی که از تشریفات به دور بودند.. مثل سعید جلیلی ..

.

.

.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۳/۱۵
  • ۴۵۳ نمایش
  • حسن صالحی

نظرات (۷)

  • کریم ابراهیمی
  • باسمه تعالی

    سلام

    مطلب جالبی بود حسن جان

    پاسخ:
    متشکرم کریم جان
  • امیر یوسفی مقدم
  • بسم الله
    و سلام
    شرط شیرین دوباره پیداش شد...
    با آدرسی جدید اما
    سر بزنید...
    ممنون
    ظرفیت جلیلی خیلی ظرفیت بالائیه!که در فرصت انتخابات آزادسازی شده!!!


    یا علی

    چند نکته برای برادر عزیزم عرض می کنم:

    اولا) آیا سید هم علاقه مند است هر چند وقت یکبار قیافه حضرت عالی را ببیند؟!!!

    ثانیا)آیا منظور از سید نمی تواند افرادی مانند سید علیرضا محمدی، سید مجتبی بیوکی، سید بدیعی خمسه فرد و ... باشد؟!!!

    ثالثا)همانطور که شما برای دیدن سیدتان از تشریفات استفاده می کنید آن مسئولین هم از ماشین های اسکورت استفاده می کنند.(شما که هنوز دانشجو هستید و این کارها را می کنید در آینده چه می شود...).

    رابعا)بهتر است برای شفاف سازی اذهان عمومی نام و نام خانوادگی برادری که این کارت های تشریفات را در اختیار شما قرار داده است را ذکر نمایید.

    خداییش داری بی انصافی می کنی

    تو که از الان از این رانت ها استفاده می کنی دو روز دیگه ....

     

  • سید محمد حسین بدیعی خمسه فرد
  • شما الان که مسئول نشدی اینطوری وای به روزی که مسئول بشی!!

    پاسخ:
    ای بابا !
    گیر دادیا!
  • وحید فرهمند
  • مسئولین خیلی وقت تو جایگاه ویژه میرن.اما تو چرا رفتی؟تو می تونستی مثل مردمی که از شهرها برای دیدن سیدشون اومده بودن خارج از جایگاه مراسم باشی چرا رفتی تو جایگاه ویژه؟مگه فرق تو با اون جوانی که از راه های دور برای دیدن سیدش اومده چیه؟
    اگه دقت کنی این انتقاد اول به خودت وارده بعد به مسئولین.خودتم یه روز مسئول بشی از اینا بدتر میشی.پس انتقادت خیلی به جا نیست.
    پاسخ:
    من که مسئول نیستم..
    صحبت من ناظر به رابطه مسئولین و مردم در حکومت اسلامی است..

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی