گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

حدیث

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۳۹ ق.ظ
امروز روز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها بود..
مبارک است انشاءالله..

دو تا حدیث خیلی قشنگ از سخنان مولا علی علیه السلام تازگیا شنیدم...
اول) جبران کردن چیزهایی که به خاطر حرف نزدن از دست میدهی بسیار ساده تر است از خساراتی که به خاطر حرف زدن به خودت میزنی.
..
دوم) کسی که از وقت عبادت خدا به خاطر امور مادی دنیا بزند ، همان اندازه معطل خواهد شد و کارش به تاخیر خواهد افتاد...

نقل به مضمون کردم.



 
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۱/۱۲/۲۸
  • ۵۵۵ نمایش
  • حسن صالحی

نظرات (۲)

  • کریم ابراهیمی
  • خدا خیرت بده جالب بود
  • نادر از آنکارا برای اون کارا
  • تو غلط کردی که نقل به مضمون کردی...

    عوضی

    پاسخ:
    به شما ربطی نداره که من چیکار کردم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی