گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

حکایت من و جشنواره فیلم فجر

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۴۵ ب.ظ

ادامه:

قصد من بیان نظرم است نه تعریف کردن داستان فیلم

هیس ..دختر ها نباید فریاد بزنند.

در بین این شش فیلم که تاحالا دیدم این یکی واقعا عالی بود..من که اصلا تحت تاثیر فیلم و سریال قرار نمیگیرم ، داشتم دیوونه میشدم. خیلی تحت تاثیر فیلم قرار گرفتم. آخرای فیلم دعا میکردم که زودتر تموم بشه... از اعصاب خوردی نمیدونستم چیکار بکنم..

حتما داستانشو میدونید.. قصه یک دختر که در کودکی به او تجاوز شده.. وای .. صحنه هایی که از زجر این کودکان معصوم نشون میداد واقعا عالی بود..

تا قبل از 15 دقیقه ی پایانی فیلم از لحاظ محتوایی هم نظر کارگردان را پسندیده بودم.. به خاطر رویکرد سیستمی در ایجاد ناهنجاری در جامعه..

تاثیر والدین..تاثیر اولیاء مدرسه..تاثیر ثروت.. تاثیر قوانین.. تاثیر تصمیم خود شخص... و ...

اما 15 دقیقه پایانی که ولی دم مقتول پیدا میشه ولی خودکشی میکنه و در آخر نمیتونن ازش رضایت بگیرن و دختر نقش اول اعدام میشه.. یه کمی دیگه فیلم هندی شده بود و مشخص بود که با قصد و غرض آخر فیلم اینقدر دردناک تموم میشه...

در مجموع  آخر فیلم کلی به پوران درخشنده (که اومده بود به محل پخش فیلم ) توی دلم فحش دادم چون واقعا با فیلمش اعصابمو خراب کرد...

 

استرداد

حمید فرخ نژاد نقش اول این فیلم است و مثل همیشه هنر نمایی میکند.. داستان استرداد غرامت ایران از جنگ جهانی دوم از شوروی است. فیلم بسیار خوش ساخت و پرخرجی است که فارابی ساخته. از هواپیما و کشتی و قطار در فیلم هست تا لوکیشن هایی در روسیه و ایران . یکی از مهمترین نقاط قوت این فیلم بازیگر زن روسی است که دستیار فرخ نژاد است ..فقط این را بگویم که واقعا بازیگر توانایی است..

در این فیلم همه دارن همدیگه را بازی میدن(قابل توجه مخاطب خاص). این بازیها خیلی پیچیده هستند و به زیبایی طراحی شده اند.. آخر فیلم که تمام گره ها باز میشود زیبایی فیلم دو چندان میشود...

من که لذت بردم...

چه خوبه که برگشتی:

خیلیا مثل من اصلا نمیدونستن که اسم فیلم چیه؟!! فقط اسم کارگردان را میدونستن... داریوش مهرجویی...

یکی از آشغال ترین فیلمهایی که در عمرم دیده ام این فیلم است.. خدا شاهد است که اغراق نمیکنم... اینقدر به خودم فحش دادم که رفتم و فیلم رو دیدم...

اگر رضا عطاران نبود که به لعنت خدا هم نمیرزید.. حداقل اون چندتا مسخره بازی درآورد یه خورده خندیدیم...

داستان که اصلا نداشت.. همینجوری چندتا بازیگر دور هم بودن...

به نظر من افتضاح ترین قسمت کار انتخاب بازیگران برای این نقشها بود... بجز رضا عطاران که خوب بازی کرده بود ... بقیه افتضاح.

این مقوله در حامد بهداد خیلی خودشو نشون میداد.. گریمش شبیه بامشاد بود... تیپ همیشگی را داشت..

داره حالم به هم میخوره .. ببخشید بیشتر نمیتونم درباره این فیلم بنویسم...

میترسم به خاطر دو سه تا تیکه الکی سیاسی ، این فیلم حاشیه ساز بشه بعد فروشش زیاد بشه...

عاجزانه دعا میکنم این فیلم بدون هیچ سانسوری اکران بشود . در حالت عادی بعید میدونم بیشتر از 100 هزار تومن فروش داشته باشه...

 

فیلمهای امروزو ایشالا فردا مینویسم...

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۱/۱۱/۱۹
  • ۵۱۹ نمایش
  • حسن صالحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی