گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

خوب و بد

جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۱، ۰۵:۰۶ ب.ظ

این مطلب را از نظر تئوریک قبول ندارم ...

ولی از نظر عملی در زندگیم 100% اجرایش میکنم.


آنچیزی که من دوست دارم ، همان خوب است. و آن چیزی که من بدم میاید همان بد..

آنچیزی که من میپسندم ، همان زیباست . و آنچیزی که من نمیپسندم همان زشت است..

آنچیزی که من انجام میدهم همان درست است. و آنچیزی که من نمیخواهم انجام دهم همان غلط است..

و....

 من اصلا معتقد به نسبیت حق و باطل نیستم...

این روش من در برخورد با دخالتهای دیگران در زندگی شخصی ام است...

این روش من در برخورد با چشم و هم چشمی هاست...

این روش من برای ایجاد اعتماد به نفس در تصمیم گیری است...

همین...

  • موافقین ۱ مخالفین ۱
  • ۹۱/۱۱/۱۳
  • ۳۹۱ نمایش
  • حسن صالحی

نظرات (۱)

که چی مثلا .

داری به ... شعر گفتن روی میاری کم کم . مراقب باشا ..!!!

به نظر میرسه دیگه حتی حرف ساده هم برا گفتن نداری . سکوت همیشه هم بد نیست .
پاسخ:
از اینکه حتی امثال شما هم به وبلاگ من سر میزنند خوشحالم!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی