گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

دندانپزشکی

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۵۲ ق.ظ

این داستان حقیقت دارد...

یکساله که دندانهایم درد میکنند. چندتاشون نیاز به ترمیم دارن. وقت نمیکردم برم دندانپزشکی. بالاخره هفته قبل رفتم درمانگاه دانشگاه .

آقای دکتر معاینه فرمودند. امر کردند که عکس از تمام دندانها بگیرم (عکس OPG) . قرار شد یکشنبه همین هفته مجدداً خدمت دکتر برسم.

رفتم درمانگاه علی بن ابی طالب(ع) عکس بگیرم. گفتن که به علت تحریم ، فیلم این نوع عکس خاص کمیاب شده و فقط بیمارستان بقیه الله (عج) میتواند کار مرا انجام دهد.

رفتم بقیه الله.

در ابتدا نیم ساعت معطل شدم. چون سیستم خراب بود!!!

بعد که سیستم درست شد و عکس را به سلامتی گرفتم؛ نیم ساعت دیگر الاف شدم چون پرینتر خراب بود! آخرش هم گفتن:" درست نمیشه . آقا برو شب بیا "

شب رفتم عکس آماده بود و گرفتم.

آمدم دانشگاه...

یکشنبه ساعت 9 صبح با خوشحالی به سمت درمانگاه دانشگاه رفتم... اما در اتاق دندانپزشکی قفل و چراغها خاموش بود...

ساعت 11 از استاد دکتر بنی اسد اجازه گرفتم و دوباره به درمانگاه رفتم...  در اتاق قفل و چراغها خاموش بود...

(امروز) سه شنبه..

دوباره ساعت 9:30 رفتم درمانگاه...  در اتاق قفل و چراغها خاموش بود...

پرسیدم: آقا ببخشید، دندونپزشکی امروز نمیان؟

                                 

                                 جواب داد: دندونپزشکی دیگه نمیان....


  • موافقین ۰ مخالفین ۱
  • ۹۱/۱۰/۰۵
  • ۶۰۱ نمایش
  • حسن صالحی

نظرات (۴)

  • یارمحمدی
  • خوب حالا که چی؟ می خوای بگی مملکتمون مشکل داره؟

    می خوای بگی...

    کلا سیستم مملکت ما همین جوریه،زیاد تعجب نکن!
    من هم متن رو خوندم آقا حمید
    از نظر من هم خوب بود
    اما یه چیزی که زیاد تو ذوق میزد تکرار فعل میباشد بود
    شاید کمتر بشه متن شکیلتر بشه
    حق حق
  • حمیدرضا چاوشی
  • http://www.tabnak.ir/fa/news/293755/%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%82%D8%B7%D9%87-%D8%B9%D8%B7%D9%81

    البته ویرایش من رو به هم زده یه کم بد شده ، اگر چه کلا خوب نشده و
    پاسخ:
    آقا حمید سلام!
    مطلب را خواندم.
    جالب است که من هم دغدغه تخصصی ام در موضوع خانواده است.
    اما راجع به نوشته ات..
    در نوع خودش خوب است.
    اما جایش در همین سایتهای خبری است . نه بالاتر...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی