گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

قیمت

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۱۰ ق.ظ
دهه اول محرم اگه خدا قبول کنه یه جا مجلس روضه میرفتم . سخنرانش استاد توکل بود . خیلی باش حال میکردم . خیلی علمی صحبت میکرد. استاد توکل همیشه در مورد مسائل اخلاقی صحبت میکنه. به نظرم یکی از دلایلی که باعث شده حرفاش اینقدر دلنشین باشه اینه که خودش اهل عمل است.
یه روز ایشون حدیثی رو از مولا امیر المومنین علیه السلام نقل کرد که خیلی برام تکان دهنده بود ... آخه راستش من تا قبل از اون یه جورایی مصداق این حدیث بودم.. اما شکر خدا الان دیگه...
             قال مولانا امیر المومنین علیه السلام:
                                       " من کان همِّه بطنه فقیمته ما یخرج من بطنه "
                       هر کس هم و غمش ، شکمش باشد ؛ ارزشش همان چیزی است که از شکمش خارج میشود....


استغفرالله
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۰۹/۲۸
  • ۴۲۹ نمایش
  • حسن صالحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی