گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی

دلم میخواهد به زبان ساده سخن بگویم

گاهنوشت حسن صالحی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

دوستان

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۱، ۰۸:۵۸ ق.ظ

حدود یکسال است که احساس میکنم دوستانم در نظرم به دو دسته تقسیم شده اند .

قبل از این اصلا همچین حسی را تجربه نکرده بودم . این تقسیم بندی فقط در ذهن من است و به دنبال دلیل آن در خارج هستم.

قبلا همه را به یک نگاه دوست داشتم و همه برایم یکسان بودند.

اما الان نه ... از بعضی هاشان دیگه خوشم نمیاد.. اصلا دوست ندارم ببینمشون... حتی دوست ندارم ازشون یه sms بگیرم...

اما بعضیا رو بیشتر از قبل دوست دارم ... به اونها احساس نزدیکی میکنم و از بودن با اونها لذت میبرم...

روز به روز داره این مرز بین دو گروه برام واضح تر میشه...

نمیدانم چرا؟؟؟؟

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۰۹/۲۸
  • ۴۹۳ نمایش
  • حسن صالحی

نظرات (۲)

بابا ترسیدم یعنی من کجا قرارا دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

سلام
انشالله معیار بر اساس "سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم" باشه
انشالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی